22/06/2024

Alweer voor de twaalfde  keer organiseert Lions Club Krimpen aan den IJssel het "Lions Krimpen Open".

Het toernooi zal plaatsvinden op zaterdag 22 juni op golfbaan Crimpenerhout te Krimpen aan de Lek. De opbrengst van het toernooi zal ten goede aan de Voedselbank. Zoals als iedere aflevering zal er ook een loterij plaatsvinden waarbij diverse leuke prijzen zijn te winnen. Hoogtepunt zal de veiling van een origineel shirt van het Nederlands elftal zijn met de handtekeningen van de huidige selectie die momenteel in Duitsland de eer van ons land verdedigt.  Ook voor niet golfende voetballiefhebbers wellicht een idee om rond 17u naar de golfbaan te komen als je wilt meebieden op een heus collectors item.