22/05/2017

JUBILERENDE LIONS MET MOBIELE WENSBOOM OP BRADERIE LEKKERKERK

Krimpenerwaard – Uitgerust met een ‘mobiele’ wensboom vroegen leden van de Krimpenerwaardse Lionsclubs tijdens de Moederdagbraderie in Lekkerkerk aandacht voor hun nieuwe initiatief: het vervullen van wensen van mensen voor andere mensen.

Een ‘vaste’ en een ‘mobiele’ wensboom

Nog tot 1 juni kunnen inwoners van de Krimpenerwaard bij de wensboom, die staat opgesteld in de apotheek in het Gezondheidscentrum van Krimpen aan den IJssel, een wens voor een medeburger achterlaten welke dan misschien door leden van de Krimpenerwaardse Lionsclubs gaat worden vervuld. Daarna krijgt de boom iedere maand een nieuwe plek elders in de Krimpenerwaard. Maar op zaterdag 13 mei trok een verrijdbare tweede wensboom de aandacht van bezoekers van de Moederdagbraderie in Lekkerkerk. Bij deze boom legden leden van de Lionsclub Domaine Des Dames en de Lionsclub Krimpen aan den IJssel aan geïnteresseerde voorbijgangers uit wat zij met hun nieuwe actie, opgezet ter gelegenheid van de honderdste verjaardag van de internationale Lionsorganisatie, willen bereiken.

Zie verder onder Projecten: “Wensboom”